Idag ska jag köra 1 hårt 2 min vila. I en timme! Imorgon ska jag åka till Tosserydsbacken och åka upp och ner några gånger. Hoppas jag får sällskap.

//Andreas

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.