Blev långt. Jag stack klockan fem hemifrån. Cykla en sväng innan MA:s teamträning. Sen åkte jag med Edvin till Sandsjön för att där ta Kindsbanan tillbaks till Borås. Jag kom hem först klockan kvart i tio. Något oplanerat men ack så trevligt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.