Jag har fått Disneychannel! Nu blir det frukostklubben med Kalle Anka varje dag. Ni är välkomna men ta med egen frukost!

///Andreas

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.