Nu ska jag sova om 45 min. Sömnen blir effektivare om man sover redan kl 21:00 har jag lärt mig idag.

Att jag kört både ett distanspass och ett hårt fartpass idag har väl ”lite” med det hela att göra…

///Andreas

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.